28
Νοέ.
08

Blogoδημιουργίες…

Γράφει η Chichipiru στο post της (με πορτοκαλί τα δικά μου σχόλια):

«Φύσηξε αέρας αλλαγής νέος αέρας στο μικρό μου μπλογκ. Το brief στη “διαφημιστική” <- εγώ ειμαι αυτή! δύσκολο: “δε μπορώ να σου πω τι σημαίνει chichipiru, ρίξε μια ματιά στις κατηγορίες που απροσάρμοστα μπαίνουν, δεν ξέρω αν για αυτά θα συνεχίσω να γράφω, όχι δεν έχω όρεξη να βγάζω τις πιο βαθιές μύχιες σκέψεις μου, ανάλαφρο είναι, βρες κάτι, ξέρεις εσύ, τη δουλειά σου θα σου πω;” και άλλα τέτοια ακατανόητα…» ω ναι…

Με αυτό το brief λοιπόν, ξεκίνησε η επίπονη (λέμε τώρα :P) διαδικασία σχεδιασμού του καινούργιου header της Chichipiru. Δεν μπορώ να πω, αποδείχτηκε πολύ καλή πελάτισσα. 3-4 δείγματα της έστειλα και διάλεξε χωρίς να παραπονεθεί καθόλου! Και ενθουσιάστηκε το πουλάκι μου και χάρηκα που χάρηκε! Αλλά την πάτησα, αγαπητοί μου. Της έταξα να της φτιάχνω κάθε μήνα και από ένα διαφορετικό. Και τώρα έχω δεσμευτεί, όπως καταλαβαίνετε, και τον λόγο μου πίσω δεν τον παίρνω. Το επόμενο project λοιπόν θα είναι Χριστουγεννιάτικο!

Α ναι, δεν σας είπα… με την Chichipiru γνωριζόμαστε από τη στιγμή που άνοιξα τα μάτια μου σ’ αυτόν τον κόσμο. Sisters by default δηλαδή… περίπου. Κάποιες φορές το να αποκαλείς και να νιώθεις κάποιον σαν αδελφό ή αδελφή σου, δεν προϋποθέτει να κυλάει το ίδιο αίμα στις φλέβες σας. Μεγάλη ιστορία…

Άντε, για μπείτε να δείτε αυτό που της έφτιαξα! Ελπίζω να αρέσει και σε σας. Και όπως της είπα και στο σχόλιο που της άφησα «να ‘ναι καλά ο συνάδελφος που μας διέθεσε τα τζάμπα vectorάκια!».Η σύνθεση όμως είναι δική μου, ε; Να είμαστε και δίκαιοι!

Καλημέρα 😀

10 Responses to “Blogoδημιουργίες…”


  1. Νοέμβριος 28, 2008 στο 11:14

    αδελφή μοναχοκόρης, δυο φορές αδελφή! 🙂 αφού λέω να μην ανεβάσω άλλο ποστ για κάνα 2 μέρες! χιχι!
    χίλια ευχαριστώ και από εδώ κουκλίτσα! (είδες που σου έλεγα ότι θα πλακώσει πελατεία;)

  2. Νοέμβριος 28, 2008 στο 11:24

    @Chichipiru, χαχαχα :)))) Πρέπει να είμαι η μοναδική μοναχοκόρη που έχω αδελφή! 😛 Άντε, άστο λίγο να το χαρείς και από ‘βδομάδα θα ασχοληθούμε με τον χριστουγεννιάτικο στολισμό του blog. Να μπαίνουμε στο κλίμα σιγά σιγά!!! Φιλάκια 😀

  3. Νοέμβριος 28, 2008 στο 14:44

    χαχα μπράβο μαράκι.. πολύ όμορφο.. και το δικό σου βέβαια.. έχω και ένα κόλημα παιδιόθεν με το κατσαριδάκι.. και το πορτοκαλί μου θυμίζει την πρώτη μου οθώνη.. το 83.. που την είχα πάρει πορτοκαλό μαυρη σε αντίθεση με το κλασικό πρασινόμαυρο της επο΄χής.. διάγεις δημιουργική περίοδο βλέπω:):)
    τι είναι το vectoρακι;:):)
    καλησπερούδια:):)

  4. Νοέμβριος 28, 2008 στο 14:46

    @Koulpa, χαίρομαι πολύ που σου άρεσε! 😀 Vecotr είναι ένα σχέδιο, ουσιαστικά, σε κάποιο από τα σχεδιαστικά προγράμματα, που μπορείς όμως να επεξεργαστείς κάθε παράμετρό του. Χρώμα, μέγεθος, να προσθέσεις ή να αφαιρέσει στοιχεία… Είναι μια μαγεία, με λίγα λόγια 😀

  5. Νοέμβριος 28, 2008 στο 16:16

    Χαχα! Συμφωνώ (για το «μια μαγεία»!)!!

    Ωραίο όντως, μπράβο σου!

    ‘γεια στα χέρια σου!!

  6. Νοέμβριος 28, 2008 στο 16:25

    @ #FN$#, να ‘σαι καλά! 🙂 χαχαχα, μαγεία δεν λες τίποτα! Καλό σ/κ 🙂

  7. Νοέμβριος 29, 2008 στο 02:38

    Καλό σ/κ Μαρία.
    Ωραίο το νέο σου σπίτι

  8. Δεκέμβριος 1, 2008 στο 11:23

    @Αλέξη, σ’ ευχαριστώ πολύ! 😀 Φιλιά και καλό μήνα να έχουμε.

    @#FN$#, καλό μήνα και καλή εβδομάδα! 🙂

  9. Δεκέμβριος 1, 2008 στο 14:23

    Επίσης! Να ΄σαι καλά!


Σχολιάστε

