01
Δεκ.
08

Της Δευτέρας…

original photo by thekevinchang

original photo by thekevinchang

Είναι παρατηρημένο, τελικά. Κάθε Δευτέρα πρωί δεν μπορώ να πάρω τα πόδια μου από το κρεβάτι. Συνήθως η κούραση της εβδομάδας μαζεύεται τις Παρασκευές, όχι τις Δευτέρες, ιδίως μετά από ένα αρκετά ξεκούραστο σαββατοκύριακο. Έχω μπει σε σκέψεις. Λες να φταίει το πολύ αραλίκι;…

Μπα, δεν φταίει αυτό. Η ανίατη ασθένεια της δευτερίλας φταίει. Που πρέπει να σηκωθείς, να ντυθείς, να ετοιμαστείς – ψυχολογικά κυρίως – για το ξεκίνημα μιας καινούργια εβδομάδας. Και δεν είναι ότι μου φταίει η εβδομάδα γενικότερα, ούτε η δουλειά μου. Γιατί, δηλαδή, την Τρίτη νιώθω μια χαρά; Ή την Τετάρτη; Ή την Πέμπτη, βρε αδελφέ! Η Δευτέρα είναι το πρόβλημα. Ναι, αυτή φταίει, και ότι την Παρασκευή πάνω στη λαχτάρα σου να φύγεις από το γραφείο, έχεις αφήσει ένα κάρο εκκρεμότητες για μετά το σαββατοκύριακο. Αυτό που λέμε «άστο μωρέ, από ‘βδομάδα!». Ε, να που έρχεται όμως η ‘βδομάδα και εσύ σιχτιρίζεις που δεν κάθισες μισή ωρίτσα παραπάνω την Παρασκευή να μαζέψεις τα αμάζευτα.

Χίλιες φορές καλύτερα να έχω 10 ραντεβού, παρά να έχω να κάνω 2 τηλέφωνα. Δεν ξέρω τι με πιάνει, από μισάωρο σε μισάωρο το αναβάλω. Έτσι δεν είχα χάσει έναν πελάτη κάποτε; Του είχα πει «θα σε πάρω τη Δευτέρα» και ακόμα περιμένει… Και δεν είναι θέμα βαρεμάρας ή αδιαφορίας. Αυτές οι συνεννοήσεις με πελάτες από τηλεφώνου πολύ με κουράζουν, με εξουθενώνουν για την ακρίβεια, γιατί άλλα του λες, άλλα καταλαβαίνει, άλλα σου ζητάει μετά και καταλήγεις να τσακώνεσαι «για ένα πουκάμισο αδειανό», που λέει και ο ποιητής.

Μα είναι δυνατόν στη δική μου τη δουλειά να κλείσεις συμφωνία από τηλεφώνου; Αν δεν έρθει ο άλλος να δει, να τον αρχίσεις στο μπλα μπλα, να καθίσετε ήρεμα και καλά να το συζητήσετε το πράγμα, να καταλάβει και ίδιος τι θέλει και τι όχι… Έτσι και σήμερα. Ήθελε ο άλλος ντε και καλά να του δώσω προσφορά με 2 λεπτά κουβέντας από το τηλέφωνο. Μα, που πας, καλέ μου; Σάμπως έχω καταλάβει τι θέλεις να σου κάνω; Τελικά το κατάλαβε και ο ίδιος και κλείσαμε ραντεβού για αύριο.

Αυτά που λες. Δευτέρα σήμερα… έχω κι ένα διαβολεμένο κέφι… 😛

13 Responses to “Της Δευτέρας…”


  1. 1 Μαριλένα
    Δεκέμβριος 1, 2008 στο 20:59

    τσαγκαροδευτέρα Μαράκιιι 😛

    άντε και καλο μας μήνα.
    φιλάκια 🙂

  2. 2 ethanandthecity
    Δεκέμβριος 1, 2008 στο 22:18

    Εγώ πάλι κάθε Δευτέρα σέρνομαι και πηγαίνω ένα ρετάλι στη δουλειά ανήμπορος να αποδώσω τα δέοντα. Ο λόγος? Το μάτι που παραμένει γαρίδα μέχρι τις 2 τα ξημερώματα ζώντας ακόμα την χαρούμενη φρενίτιδα του Σαββατοκύριακου. Αποτέλεσμα? Με μόλις 5 ώρες ύπνο το πρωί πρέπει να μαζέψω τα κομμάτια μου και να μπω στο τουτού για τη φάμπρικα….. Ποιός χάνει? Me of course

  3. Δεκέμβριος 1, 2008 στο 22:46

    εγώ πάλι σήμερα προτίμησα να κάνω μόνο τα 2 τηλέφωνα και άφησα τις 10 δουλειές για αύριο! χε χε!

  4. Δεκέμβριος 2, 2008 στο 01:07

    αφησα το σχόλιο σε λάθος ποστ
    Πάμε από την αρχή…….
    Τσαγκαροδευτέρα……ΤΣΑΓΚΑΡΟΔΕΥΤΕΡΑ…….φτού και ξαναφτού τσαγκαροΔΕΥΤΕΡΑ

  5. 5 vad
    Δεκέμβριος 2, 2008 στο 05:18

    …Έχω κι ένα διαβολεμένο κέφι….
    Φαίνεται,φαίνεται:))))))

    Αντε,ΚΑΛΌ ΜΉΝΑ….

  6. Δεκέμβριος 2, 2008 στο 09:29

    Τρελά κέφια!!! Έτσι να συνεχίσεις κορίτσι μέχρι το τέλος της εβδομάδας 😉

  7. Δεκέμβριος 2, 2008 στο 10:19

    @Μαριλένα, τσαγκαροδευτέρα δεν λες τίποτα! 😀 Φιλάκια και καλημέρα!

    @Ethan, τουλάχιστον εσύ έχεις μια δικαιολογία :)))))) Καλημέρα!

    @Chichipiru, αναλαμβάνεις τα τηλεφωνά μου να αναλάβω τα ραντεβού σου; 😛 Φιλάκια!

    @Αλέξη, χαχαχαχα :))))) φτου και ξαναφτού, συμφωνώ! Φιλιά! 😀

    @Vad, ωχ, μας πήρανε χαμπάρι, ε; 😛 χαχαχα :))))) Καλημέρα!!!

    @Λαχανάκι, αν είναι να συνεχίσει η εβδομάδα με τη διάθεση της δευτέρας, άστα να πάνε καλύτερα :))))) Φιλάκια!

  8. Δεκέμβριος 2, 2008 στο 11:48

    Από την ίδια αρώστια πάσχουμε….:)

  9. Δεκέμβριος 2, 2008 στο 14:06

    H Τρίτη?
    πως ξημέρωσε η Τρίτη? Γιατί εγώ το πήρα απόφαση. Ολες ίδιες είναι, και τελικά και τα ΣΚ, όλο τα ίδια κάνουμε. Βρε μήπως πρέπει να το ξανασκεφτώ?
    Είναι μακριά η Αστραλία?

  10. Δεκέμβριος 2, 2008 στο 17:45

    Εγώ πάω τις Δευτέρες με μεγάλο κέφι στη δουλειά, …άσχετα αν μου φύγει μέσα στη μισή ώρα!
    Τρίτη είναι σήμερα, πού είναι τα χαμόγελα 🙂

  11. Δεκέμβριος 2, 2008 στο 18:07

    @Kaveiros, και θεραπεία δεν βλέπω! :))))))

    @Ζουζούνα, μια χαρά ξημέρωσε η Τρίτη! Να ‘ναι καλά ο Άγιος Βασίλης! :)))))) Η Αστραλία δεν είναι μακρυά, 2 φυτίες καπνού μακρυά μόνο 😛 Ματς!

    @Marconi, χαχαχα :))))) Μετά σου περνάει, ε; 😛 Εδώ είναι τα χαμόγελα! Σιγά μην μας έλειπαν ποτέ 😀

  12. Δεκέμβριος 2, 2008 στο 19:00

    Μαρία καλορίζικο το καινούργιο σπιτικό σου.
    Πάντα με επιτυχίες!
    Φιλάκια
    🙂

  13. Δεκέμβριος 2, 2008 στο 23:46

    @Fegia, σ’ ευχαριστώ πολύ!!!! 😀 Φιλιά και καληνύχτα.


Σχολιάστε

