09
Δεκ.
08

Για την Πάτρα (updated 10/12)

Τα κανάλια λένε ότι στην Πάτρα οι πολίτες τα έχουν βάλει με τους διαδηλωτές. Οι διαδηλωτές λένε ότι μαζί τους δεν τα έχουν βάλει οι κάτοικοι της Πάτρας αλλά ασφαλίτες & χρυσαυγίτες. Όση καλή θέληση κι αν έχει κάποιος, γίνεται να πιστέψει ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των Πατρινών έχει ξυρισμένα κεφάλια και κρατάει λοστούς, ρόπαλα και πέτρες από σπασμένα πεζοδρόμια στα χέρια; Ο τύπος τελικά που όντως μαχαιρώθηκε στη Πάτρα, μαχαιρώθηκε από εξαγριωμένους κατοίκους της πόλης; Το κυνηγητό που έπεσε στους δρόμους της Πάτρας, τα χτυπήματα σε κεφάλια, πλάτες και πόδια για μια διαδρομή περίπου 2 χιλιομέτρων, κάτοικοι της Πάτρας τα έκαναν κι αυτά; Όλα τα τραυματισμένα παιδιά που έφευγαν με κάθε μέσο, κυρίως μηχανάκια, για το νοσοκομείο, τα αυτοκίνητα που άνοιξαν, παιδιά που κυνηγήθηκαν επειδή απλά στέκονταν έξω από το πανεπιστήμιο ή σε άλλα κεντρικότερα σημεία, χαφιεδισμοί… κι αυτά από τους κατοίκους της Πάτρας έγιναν;

Καληνύχτα μας.

update: διαβάστε και αυτό.

3 Responses to “Για την Πάτρα (updated 10/12)”


  1. 1 vad
    Δεκέμβριος 10, 2008 στο 06:25

    Μαρία μου,Δεν είδα εικόνα,δεν ξέρω τι συνέβη,μονο φίλοι μπλόγκερς από την Πάτρα ίσως μπορουν να μας ενημερώσουν …

  2. Δεκέμβριος 10, 2008 στο 09:20

    Μαρία μου…τι να πει κανείς.
    Δεν έχω γνώση των γεγονότων αλλά έχω τεκμηριωμένη άποψη για την υποκειμενικότητα (το διατυπώνω κομψά) των καναλιών…
    Καλημέρα φίλη μου.

  3. Δεκέμβριος 10, 2008 στο 09:51

    @Vad, είχα εγώ εικόνα και ήχους και μαρτυρίες. Μέχρι και ο δήμαρχος της Πάτρας αργά το βράδυ βγήκε να το καταγγείλει. Κι εγώ περιμένω να διαβάσω στα blogs σήμερα σχετικά μ’ αυτό. Φιλιά και καλημέρα.

    @Fegia, όλο το απόγευμα χθες το πέρασα με ένα τηλέφωνο κολλημένο στο αυτί και μιλούσα με παιδιά που ήταν στην Πάτρα. Τα όσα μου είπαν ήταν το λιγότερο συγκλονιστικά! Καλά, η αντικειμενικότητα ορισμένων καναλιών είναι μυθική… Ακόμα και το κανάλι της Πάτρας μιλούσε για απλούς πολίτες για αρκετές ώρες… Φιλιά και καλημέρα.


Σχολιάστε

