10
Δεκ.
08

Θεωρίες και πράξεις.

Θα ήθελα να μπορούσα να έβγαινα στους δρόμους και να κατέγραφα με τη φωτογραφική μηχανή όλα όσα γίνονται αυτές τις μέρες. Η δύναμη της εικόνας είναι πολύ μεγάλη κι αν τη χρησιμοποιήσεις σωστά μπορεί να δώσει την πραγματική διάσταση των πραγμάτων. Αλλά δεν μπορώ να το κάνω, για 2 βασικούς λόγους. Ο πρώτος είναι πως δεν γίνεται από εδώ που είμαι και ο δεύτερος και σημαντικότερος, ο φόβος έχει φωλιάσει πια μέσα μου για το αν τελικά θα καταφέρω να γυρίσω πίσω σπίτι μου τραυματισμένη ή ακόμα χειρότερα, ζωντανή. Δεν ξέρω αν είναι δειλία ή απλά αυτοσυντήρηση.

Το μόνο που μπορώ είναι να μαθαίνω. Να αναζητώ πληροφορίες από ανθρώπους τσεκαρισμένους για την ειλικρίνια και την ικανότητα να παρουσιάζουν τα γεγονότα στη σωστή τους διάσταση. Και μετά να τα καταγράφω. Δεν ξέρω πώς θα χαρακτηριστώ. Στη ζωή μου έχω δεχθεί κάθε είδους χαρακτηρισμού και έχω αντιδράσει είτε με χιούμορ είτε με σοβαρό λόγο. Δεν θα δεχτώ όμως ποτέ έναν: αυτόν του φασίστα. Ίσως να υπάρχουν και 1-2 άλλοι που θα μου φανούν σαν μύγες πάνω στο σπαθί της αξιοπρέπειάς μου. Όρκο δεν παίρνω. Έχω μάθει να τα περιμένω όλα και να τα αντιμετωπίζω όλα. Τα δύσκολα δε, η ειδικότητά μου τα τελευταία χρόνια.

Όσο περνούν οι μέρες, κατασταλάζω όλο και περισσότερο. Τώρα πλέον είμαι σίγουρη ότι αυτό που νιώθω είναι οργή και απογοήτευση. Α ναι, και καμάρι μεγάλο, για τα παιδιά των 15 χρονών που δίνουν το παρόν και διεκδικούν. Και ντροπή & απερίγραπτο θυμό  γι’ αυτούς που τα βάζουν κάτω και τα πατάνε, τα χτυπούν και τα σέρνουν σαν λάφυρα μπροστά σε χιλιάδες κόσμου. Δεν μπορώ να σας περιγράψω τη χαρά μου όταν βλέπω και ακούω ανθρώπους να μπαίνουν μπροστά για να τα προστατεύσουν, κάθε ηλικίας, ανεξαρτήτως φύλλου, κοινωνικής θέσης ή πολιτικής ιδεολογίας. Από μένα, τουλάχιστον, ένα μεγάλο μπράβο σ’ αυτούς που με ένα απλό «τι κάνεις εκεί ρε» προσπαθούν να προστατεύσουν οργισμένοι αυτά τα παιδιά.

Καλημέρα σε όλους.

2 Responses to “Θεωρίες και πράξεις.”


  1. Δεκέμβριος 10, 2008 στο 15:08

    Μην φοβάσαι Μαράκι..Βάλε ένα κράνος και κατέβα και τράβα ελεύθερα!

  2. Δεκέμβριος 11, 2008 στο 10:29

    @Skount, θα κατέβω, δεν το συζητάμε! Καλημέρα και φιλιά.


Σχολιάστε

