12
Δεκ.
08

Καλό σ/κ παιδιά. (updated 15/12)

Να έχετε ένα όμορφο σαββατοκύριακο, επαναστατικό ή μη, στον καναπέ ή στους δρόμους (στην τελευταία περίπτωση να προσέχετε) και ασφαλές πάνω από όλα! Εγώ θα είμαι στους δρόμους. Τη Δευτέρα που θα τα πούμε ελπίζω να έχω ακόμα 2 χέρια, 2 πόδια, 2 μάτια, 1 κεφάλι και τέλος πάντων ό, τι χρειάζεται για να θεωρούμαι αρτιμελής. Όχι, δεν θα κάνω επικίνδυνα πράγματα, αλλά ποτέ δεν ξέρεις.

Φιλιά @ όλους.

update: καλημέρα @ όλους! Είναι καλά, αρτιμελής, χωρίς μελανιές & αναπνευστικά προβλήματα. Τελειώνω κάτι δουλειές και επιστρέφω με νέα. Φιλιά!

11 Responses to “Καλό σ/κ παιδιά. (updated 15/12)”


  1. Δεκέμβριος 12, 2008 στο 20:43

    xaxa καλό ΣΚ μαράκι.. με το καλό να επιστρέψεις νηκήτρια και τροπαιούχος.. και προτίστως αρτιμελής:):)

  2. Δεκέμβριος 12, 2008 στο 20:50

    Πρόσοχή συντρόφισσα!
    καλό σ/κ

  3. Δεκέμβριος 12, 2008 στο 22:00

    Με προσοχη!
    🙂
    Καλο Σαββατοκυριακο!

  4. Δεκέμβριος 12, 2008 στο 23:44

    Καλό ΣΚ Μαράκι και να προσέχεις…
    Φιλιά

  5. Δεκέμβριος 13, 2008 στο 00:04

    κι από εμένα ευχές για το ΣΚ! και προσοχή!
    πολλά φιλιά!

    ps δε σε προλαβαίνω με τα ποστ!!

  6. Δεκέμβριος 13, 2008 στο 12:31

    Επειδή όλη την εβδομάδα είμαι στους δρόμους, λέω το ΣΚ να είμαι σπίτι!
    Καλές δουλειές και καλή …ξεκούραση!

  7. Δεκέμβριος 13, 2008 στο 17:35

    Καλό σαββατοκύριακο και σε σένα, και να προσέχεις!

  8. Δεκέμβριος 14, 2008 στο 17:27

    ζείς καλέ?????
    Ελα εχω θέμα

  9. Δεκέμβριος 15, 2008 στο 15:31

    @όλους: Φιλιά και καλή εβδομάδα.

    @Koulpa, επέστρεψα και είμαι καλά! 🙂

    @Στάθη, πρόσεχα, σύντροφε! 🙂

    @Μαριλένα, είχα το νου μου, μη φοβάσαι 🙂

    @Αντώνη, όλα καλά! 🙂

    @Fegia, πρόσεχα συνέχεια 🙂

    @Geokalp, πρόσεχα, πρόσεχα 🙂
    Υ.Γ. Σιγά τα πολλά που έβαλα! Με έχεις ζήσει και σε «χειρότερα» 😛

    @Marconi, ελπίζω να ξεκουράστηκες! 🙂

    @Σοφία, είμαι εδώ και είμαι καλά 🙂

    @Kaveiros, ήταν πολύ όμορφο τελικά 🙂

    @Αλέξη, α πα πα… μες στην αισιοδοξία σε βρίσκω 😛 Ήρθα και είδα αλλά θέλω μεζέ έτοιμο! 🙂


Σχολιάστε

