31
Δεκ.
08

Να τα πούμε;

original photo by Kurt Magoon

original photo by Kurt Magoon

Σήμερα το πρωί ήρθα με την ησυχία μου στο γραφείο. Δουλειά δεν είχα αλλά ήρθα «για το καλό» που λέμε. Να μπει κανένα πιτσιρίκι μέσα και να μου πει τα κάλαντα.

Η πιτσιρικαρία βγήκε… αργάμιση σήμερα. Φαίνεται πως με τα κάλαντα των Χριστουγέννων διαπίστωσαν ότι η χρηματική κίνηση ξεκινάει μετά τις 10, οπότε σου λέει γιατί να ξυπνήσω από τα άγρια χαράματα χωρίς λόγο; Ήρθαν λοιπόν, και ήρθαν πολλά! Και το χρήμα έρρεε μέχρι που κάποια στιγμή… ξέμεινα. Το ταμείο εντελώς μείων!

Από εκείνο το σημείο και μετά έπεφτε εξήγηση στα παιδιά: πείτε τα αλλά δεν έχω λεφτά. Μόνο σοκολατάκια! Ε λοιπόν, από τα 8-9 παιδιά που άκουσαν τους όρους, μόνο ένα δεν μου τα είπε και σηκώθηκε να φύγει! Όλα τα άλλα χαχάνιζαν και μου έλεγαν «δεν πειράζει, για το καλό τα λέμε». Και τσααααακ, το δάκρυ λίμνασε στη βλεφαρίδα.

Θα μου πεις «μα τι τσιγκούνα που είσαι ρε παιδί μου». Α, όχι αγαπητέ. Μπορεί να έχω όλα τα κακά του κόσμου πάνω μου αλλά τσιγκούνα ποτέ! Απλά αυτή τη φορά δεν τα είχα υπολογίσει καλά τα πράγματα και δεν είχα κάνει το κουμάντο μου. Με συγκίνησαν όμως τα σκατόπαιδα και για άλλη μία φορά μια ελπίδα φάνηκε αχνά. Τελικά κάποια πράγματα σ’ αυτό τον κόσμο εξακολουθούν να μην γίνονται για το χρήμα…

Χρόνια πολλά σε όλους! 😀

Υ.Γ.: Αποχαιρετισμός στο 2008 αργότερα.

9 Responses to “Να τα πούμε;”


  1. Δεκέμβριος 31, 2008 στο 11:40

    και εγώ έτσι την έπαθα!Μπράβο στα παιδιά πάντως!
    Καλη Χρονιά να έχουμε ρε συ..
    Πολλά Φιλιά

  2. Δεκέμβριος 31, 2008 στο 11:46

    @Στάθη, αχ ωραία, δεν ήμουν η μόνη δηλαδή; χαχαχα :))))) Χρόνια πολλά, καλή χρονιά και να χαίρεσαι την γυναίκα σου & τον κλώνο σου ρε καρντάση! 😀 Φιλιά πολλά

  3. Δεκέμβριος 31, 2008 στο 12:26

    Εγω την επαθα ετσι την παραμονη των Χριστουγεννων
    Και σημερα που ηρθα στη δουλεια, ας μην πω καλυτερα ποιος ηρθε για να πει τα «καλαντα».
    Αφου δεν ηρθε για ποδαρικο στο νεο ετος παλι καλα…

    Καλη Χρονια Μαρια!!!
    Φιλια!
    🙂

  4. 4 Μαριλένα
    Δεκέμβριος 31, 2008 στο 14:25

    έτσι ειναι Μαράκι μου τα παιδάκια.
    καταλαβαίνουν με τη μια και σου επιστρέφουν απλόχερα αυτο που τους δινεις.

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ με υγεία και αγαπη ευχομαι.
    να ειστε πάντα καλά
    φιλιά πολλά
    :)))

  5. Δεκέμβριος 31, 2008 στο 15:24

    Κι εμένα μου αρέσουν τα σοκολατάκια!Να τα πω?:)!Καλή χρονιά!:)

  6. 6 vad
    Δεκέμβριος 31, 2008 στο 17:05

    Να τα πειτε αλλα και σε μας τελειώσαν τα ψιλά!

    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

  7. Ιανουαρίου 1, 2009 στο 23:27

    @Αντώνη, χαχαχα :)))) Εχετε και «Μητσοτάκη» εκεί που δουλεύεις; 😛 Φιλιά πολλά και καλή χρονιά! 😀

    @Μαριλένα, χρόνια πολλά και καλά σε όλη τη φαμίλια! 😀 Φιλάκια

    @Kaveiros, χαχαχα :))))) Ένα ελαφάκι για το Καβειράκι 😛 Φιλιά και καλή χρονιά! 😀

    @Vad, δεν πειράζει βρε, καλή καρδιά! :)))))) Φιλιά και χρόνια πολλά!!!

  8. Ιανουαρίου 2, 2009 στο 11:58

    Να λυπόμαστε και να χαιρόμαστε μαζί αγαπημένη φίλη. Ευχές για τον καινούργιο χρονο ναχουμε δύναμη και συνεση μαζί να αντιμετωπίσουμε τα δύσκολα
    φιλια ριτς

  9. Ιανουαρίου 2, 2009 στο 12:02

    @Ρίτσα μου, έτσι! Την καλύτερη ευχή έδωσες 😀 Φιλάκια πολλά και καλή χρονιά σε όλους σας!


Σχολιάστε

