23
Ιαν.
09

το λαχανί γυαλί

καινούργια γυαλιά

καινούργια γυαλιά

Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω, είναι γιατί όταν με βλέπει ο πατέρας μου δακρύζει από τα γέλια… αλλά επιμένει «ωραία είναι, μια χαρά!».

23 Responses to “το λαχανί γυαλί”


  1. Ιανουαρίου 23, 2009 στο 14:58

    Δεν είναι κακό, με αυτά που διάβασα το περίμενα χειρότερο!!!

  2. Ιανουαρίου 23, 2009 στο 15:00

    @Παύλο, τι να πεις κι εσύ βρε καψερέ, ευγενικός άνθρωπος γαρ! 😀 Εδώ που τα λέμε δεν είναι και εντελώς χάλια, αλλά αν ήμουν μόνη μου σίγουρα θα έπαιρνα το άλλο που είχα αποφασίσει! Φιλάκια 😀

  3. Ιανουαρίου 23, 2009 στο 15:15

    Έλα παιδί μου, καλά είναι!
    Φαντάζεσαι να ήταν ΟΛΟ λαχανί ή φούξια, και να είχε και στρας, τελικά;;;;
    :p

    Καλό ΣΚ!
    🙂

  4. Ιανουαρίου 23, 2009 στο 15:46

    @Νατασάκι, ε, όχι κι έτσι δλδ! Είπαμε να κάνω υποχωρήσεις αλλά αν ήταν χειρότερα να είσαι σίγουρη ότι ούτε που θα τα άγγιζα! :)))))) Φιλιά και καλό σ/κ 😀

  5. 5 Μαριλένα
    Ιανουαρίου 23, 2009 στο 16:25

    καλέ τέλειο ειναι!
    αψογο!!

    μεγειες 🙂

  6. Ιανουαρίου 23, 2009 στο 16:44

    @Μαριλένα, έχετε συνεννοηθεί με τη μάνα μου; Λέγε τώρα που δεν μας ακούει 😛 Καλό είναι, όσο περνάνε οι μέρες το συνηθίζω. Άσε που πόσο συχνά νομίζεις πως κοιτάζομαι στον καθρέφτη; Μικρό το κακό λοιπόν! Φιλάκια και καλό σ/κ! 😀

  7. Ιανουαρίου 23, 2009 στο 17:39

    ρε συ πραγματικά είναι πολύ ωραίο!!! σίγουρα θα σου πηγαίνει πολύ! άσε που έχει τρύπα στο πλάι ο βραχίονας οπότε δεν είναι φουλ λαχανί!!! τσάμπα τα έβαλες μαζί της μου φαίνεται…;)

  8. Ιανουαρίου 23, 2009 στο 18:43

    axaxaxaxa.. μια χαρά είναι.. χαχαχαχα μήπως φοβάται την παντόφλα ο έρμος;:):)
    πλάκα πλάκα μάλον θα σου πάνε.. εντάξη το λαχανί δεν έιναι το αγαπημένομου για μένα.. αλλά όπως σε φαντάζομαι νομίζω ότι σου πάνε.. τέλος πάντων.. είναι ακριβά να πάρεις και αυτά που άρεσαν σε σένα;:):)
    καληνυχτούδια:):)

  9. Ιανουαρίου 23, 2009 στο 18:54

    Νταξ…το λαχανί είναι λίγο ρηξικέλευθο, αλλά η μαύρη πρόσοψη το σώζει!
    Με γειά σου!

  10. Ιανουαρίου 23, 2009 στο 20:51

    Μια χαρά τα βρίσκω, αλλά δεν είναι δεσμευτικά όσον αφορά το χρώμα;…

  11. Ιανουαρίου 23, 2009 στο 21:56

    Με γεια, πότε θα τα αλλαξεις;;;
    χαχαχαχαχα

  12. Ιανουαρίου 23, 2009 στο 22:38

    Διακρίνομαι για την ευγένειά μου,αλλά,συγγνώμη δηλαδή,άντε ας μη συνεχίσω…..:)))))

  13. 13 fegia
    Ιανουαρίου 24, 2009 στο 10:45

    Μαρία μου, το μεγάλο προνόμιο που έχουμε οι μύωπες είναι ότι μπορούμε να συμπληρώνουμε τη φάτσα μας με οπτικά αξεσουάρ, που όσο και estreme να είναι διακαιολογούνται απόλυτα.
    Θα σου στείλω με e-mail τα δικά μου, προς επιβεβαίωση των λεγομένων!
    Φιλάκια για καλό Σ.Κ.

  14. 14 fegia
    Ιανουαρίου 24, 2009 στο 10:46

    το «extreme» το κατακρεούργησα αλλά όχι ακραία….

  15. Ιανουαρίου 24, 2009 στο 11:55

    Εμένα μου αρέσουν και νομίζω πως σου πάνε πολύ!
    Α ρε μάνα!!!!
    Καλημέρα!!!

  16. Ιανουαρίου 24, 2009 στο 21:21

    Μεγειά! Αν σου πάνε δεν ξέρω, πάντως έτσι που τα βλέπω μου αρέσουν πάρα πολύ! Το λαχανί είναι το αμέσως πιο αγαπημένο μου χρώμα μετά το κόκκινο και το ροζ 🙂

  17. Ιανουαρίου 25, 2009 στο 14:16

    Ααααα σε παρακαλώ??? τι έχει το λαχανί γυαλάκι? τσ τσ τσ δεν έχεις γούσο παιδί μου, τι πιο διακριτικό από αυτό?? :p

  18. Ιανουαρίου 25, 2009 στο 17:05

    Μια χαρά είναι!!!Πρέπει να είμεθα ανοιχτοί σε καινούργιες στυλιστικές εκφράσεις:)

  19. Ιανουαρίου 26, 2009 στο 11:05

    @Chichipiru, αν έβλεπες τα άλλα που έπρεπε να δοκιμάσω πρώτα, δε θα το έλεγες αυτό 😛 Φιλάκια και καλημε΄ρα!
    Υ.Γ. Πάντως, όσο περνούν οι μέρες, όλο και περισσότερο το συνηθίζω.

    @Koulpa, με πέθανες τώρα!!! χαχαχα :)))) Σιγά μην αγοράζω γυαλιά κάθε 3 και λίγο. Θα το σκεφτώ όμως 😛 Φιλάκια και καλημέρα!

    @An-Lu, ε, αν ήταν όλο λαχανί δεν υπήρχε περίπτωση να το έβαζα πάνω μου! Αυτό με έπεισε και μένα, η μαύρη πρόσοψη 🙂 Φιλιά και καλημέρα!

    @Νιόβη, μη μου βάζεις τώρα άλλες ιδέες, καλό μου. Δεν διάβασες το προηγούμενο ποστ 😛 Φιλιά και καλημε΄ρα!

  20. Ιανουαρίου 26, 2009 στο 11:10

    @Αντώνη, μπράβο ρε, ευχαριστώ! Φίλοι σου λένε μετά 😛 χαχαχα 😀 Φιλιά!

    @Vad, μας υποχρέωσες κι εσύ 😛 Αλλά έχε χάρη που είσαι ευγενικός! :))))) Φιλιά και καλημε΄ρα 😀

    @Fegia, να μου τα στείλεις! Ε, κοίτα να δεις, η αλήθεια είναι ότι εμείς του δημιουργικού έχουμε και μία Άλφα τρέλα πάνω μας, οπότε κάτι τέτοια δικαιολογούνται! 😀 Φιλάκια και καλημέρα!

    @Marconi, κι εσύ με το κόμα της μάνα, ε; 😛 Θα της το πω να χαρεί! 😀 Φιλιά και καλημέρα!

    @Σοφία, και να φανταστείς ότι από πάνω μου εκείνη τη μέρα πέρασαν και αυτά τα χρώματα που λες. Αλλά δεν είμαι και πολύ φαν για να τα φορέσω κιόλας 😀 Φιλιά και καλημέρα!

    @Λαχανάκι κορόιδευε εσύ… καλάαααααα 😛 Φιλάκια και καλημε΄ρα! 😀

    @Kaveiros, αυτό θα μας φάει κάποια μέρα! :))))))) Φιλιά και καλημέρα!

  21. Ιανουαρίου 26, 2009 στο 11:12

    @όλους: ε ναι ρε! μου πάνε!!!! 😛

  22. Ιανουαρίου 27, 2009 στο 19:05

    Ωραία είναι! Βγάλε και μια φωτό πάνω σου 😉

  23. Ιανουαρίου 27, 2009 στο 22:05

    @Νάσο, μόλις προλάβω θα βγάλω το Παρίσι και θα βάλω το λαχανί γυαλί! 😉 Καλό βράδυ 😀


Σχολιάστε

