26
Ιαν.
09

Bubble Express στο radio bubble

το μικρό ανάλογο πάει radio bubble

το μικρό ανάλογο πάει radio bubble

Κοίτα να δεις πράγματα… το Μικρό Ανάλογο κάνει εκπομπή στο Radio Bubble. Αν θέλεις να την ακούσεις, κάνε κλικ εδώ. Α, μπορείς και να την αποθηκεύσεις στον υπολογιστή σου!

Και από σχόλια, ξέρετε εσείς… όπως στα λαχανί γυαλιά!

update:

Και την Πέμπτη, 29/1, 2-3 το μεημέρι, θα μεταδοθεί στη ζώνη «κάνε ραδιόφωνο» από τη συχνότητα του radio bubble.

13 Responses to “Bubble Express στο radio bubble”


  1. Ιανουαρίου 26, 2009 στο 14:26

    Μπραβο, που ωραια!!!

    Οταν ακουσω την εκπομπη, θα σχολιασω εκτενεστερα!
    🙂

  2. Ιανουαρίου 26, 2009 στο 14:27

    @Αντώνη, να ‘σαι καλά 🙂 Όταν την ακούσεις πες εντυπώσεις! Φιλιά

  3. Ιανουαρίου 26, 2009 στο 16:55

    μπράβο μαράκι!! καλέ τι χαδιάρικη φωνή;.. αν και κάπως μεγαλίστικη για μικρό.. έστω και ανάλογο..:):) άκουσα τα 3 πρώτα άσματα.. καταπληκτικά.. θα την ακούσε σε τέυχη γιατί τρέχω λίγο.. ως πολλύ..:):)
    καλησπερούδια:):)

  4. Ιανουαρίου 26, 2009 στο 16:58

    @koulpa, αχ koulpa μου, το «μικρό ανάλογο» δεν βλέπω να μεγαλώνει ποτέ, η Μαρία όμως αισίως θα μπει στα 30 τον Ιούνιο… ωχ μάνα μου… Φιλάκια και σ’ ευχαριστώ πολύ!!! 😀

  5. Ιανουαρίου 26, 2009 στο 20:12

    Και το μικρό ανάλογο μια χαρά είναι, και η Μαρία μια χαρά φωνή έχει!
    Κι αν ξεπεράσεις το -υποθέτω- τρακ της πρωτάρας, θα είναι ακόμα καλύτερα!
    Πάντως η εκπομπή ήταν εξαιρετικά ενδιαφέρουσα, και τα τραγούδια πολύ καλά 🙂

    Μπράβο Μαρία, καλή αρχή! 🙂

  6. Ιανουαρίου 26, 2009 στο 21:09

    @ΝατασσΆκι, σ’ ευχαριστώ πολύ! 😀 Ε, αρχή είναι ακόμα, θα στρώσω! Θα σας πω όποτε ανεβάσω την επόμενη εκπομπή. Την επόμενη φορά θα προσπαθήσω να είμαι λιγότερο σοβαρή 😛 Φιλιά! 😀

  7. Ιανουαρίου 26, 2009 στο 21:24

    Τί ώρες και ποιες μέρες έχεις εκπομπή?Θα φτιάξω φαν κλαμπ!Θα το ονομάσω «Ανώνυμοι, μικροί και ανάλογοι!»

  8. 8 vad
    Ιανουαρίου 26, 2009 στο 21:34

    χωρίς καμιά διάθεση κολακείας,διαθέτεις εκπληκτική ορθοφωνία!

  9. Ιανουαρίου 26, 2009 στο 23:12

    να υποθέσω ότι τα νιούρια γυαλιά καθάρισαν για την εκπομπή;
    πάντως είσαι έτοιμη για το 3ο πρόγραμμα!

    μόλις το κατέβασα και άκουσα την εισαγωγή σου, θα ακούσω όσο αντέξω μέχρι να κλείσουν τα μάτια μου ή να ξυπνήσει ο γιούδας!

    λοιπόν, το πολυτάλαντο φαίνεται όπως και η υψηλή αισθητική!

    εκτός από καληνύχτα, εύχομαι τα καλύτερα!!

  10. Ιανουαρίου 26, 2009 στο 23:36

    Και τωρα που την ακουσα, μπορω να σχολιασω.

    -Καταπληκτικη φωνη, πολυ «ραδιοφωνικη»
    -Με τη μουσικη αυτη εγω προσωπικα εχω την μαυρη μου την τυφλα, αλλά την εκπομπη την ακουσα πολυ ευχαριστα.
    -Ησουν λιγακι σφιγμενη ή μου φανηκε;
    -Η εκπομπη (οπως και το radio bubble) ειναι ιντερνετικη; Ή ειναι «κανονικο» ραδιοφωνο;

    -Και κατι τελευταιο, καπνιζεις πολυ ή ειναι ιδεα μου;

    Πολλά συγχαρητηρια!!! Καλη συνεχεια!!!

    (Δεν θα πω τι μου θυμισε η εκπομπη, γιατι θα θεωρηθει κολακεια και δεν ειναι αυτο το στυλ μου).

    Φιλια!!!
    🙂

  11. Ιανουαρίου 27, 2009 στο 10:12

    @Kaveiros, χαχαχα :)))) Ο πρώτος μου φανατικός ακροατής, ουάου! 😀 Η εκπομπή δεν μεταδίδεται συγκεκριμένη ώρα και μέρα, το μόνο σίγουρο είναι πως θα μεταδίδεται στη ζώνη «κάνε ραδιόφωνο» μεταξύ 2 και 4 το απόγευμα. Η συγκεκριμένη εκπομπή θα μεταδοθεί την Πέμπτη στις 2 το μεσημέρι 🙂
    Υ.Γ. Το όνομα του φαν κλαμπ είναι τέλειο!!! :)))))
    Φιλιά και καλημέρα.

    @Vad, σ’ ευχαριστώ πολύ!!! Ελπίζω να σου άρεσε όλη η εκπομπή 🙂 Φιλιά και καλημέρα

    @Geokalp, να ‘σαι καλά! Για το 3ο δεν ξέρω, φοβάμαι μην σηκωθεί από το τάφο ο Χατζιδάκις 😛 Πάντως πέρασα πολύ καλά όσο την ηχογραφούσα 😀 Φιλιά και καλημέρα!

    @Αντώνη, σ’ ευχαριστώ πολύ!!! 😀 Και πάμε να σου λύσω τις απορίες:
    – σφιγμένη δεν ήμουν, απλά η φωνή μου είναι «ψαρωτική» :P. ελπίζω να το διορθώσω στην επόμενη εκπομπή.
    – το radio bubble είναι καθαρά ιντερνετικός σταθμός και μπορείς να τον ακούς από την ιστοσελίδα του (radiobubble.gr). Κάποιες εκπομπές αναμεταδίδονται κάθε σάββατο από το σταθμό «στο κόκκινο» στους 105,5.
    – όχι, δεν καπνίζω πολύ, η φωνή μου είναι έτσι 😀
    – να μου στείλεις pm να μου πεις τι σου θυμίζει και υπόσχομαι να μην το πω σε κανένα! 😛
    Φιλιά και καλημέρα!

  12. 12 Καναλιώτης
    Ιανουαρίου 27, 2009 στο 23:55

    και τι αισθησιακή φωνή!
    και τι ωραία τραγούδια!
    πέρασα πολύ όμορφα.

    Καλή συνέχεια.

  13. Ιανουαρίου 28, 2009 στο 10:36

    @Καναλιώρη, σ’ ευχαριστώ πολύ! 🙂 Η επόμενη θα είναι καλύτερη. Καλημέρα!


Σχολιάστε

