17
Μαρ.
09

Bubble Express χωρίς φωνή αλλά με jazz μουσική

Bubble Express κάθε Τρίτη 10-11μ.μ.

Bubble Express κάθε Τρίτη 10-11μ.μ.

Σήμερα Τρίτη και 10-11 το βράδυ, το Bubble Express στο Radiobubble. Αυτή τη φορά χωρίς τη φωνή μου λόγω της απίστευτης ίωσης που περνάω. Αν σας αρέσει όμως η jazz μουσική, ακούστε την. Επειδή ακούγονται μόνο τραγούδια και καθόλου φωνή, η εκπομπή δυστυχώς δεν θα είναι διαθέσιμη για κατέβασμα… Αύριο θα έχω να σας δώσω και το λινκ. Σήμερα την ακούτε από το live radio του σταθμού.

Υ.Γ. Σας λέω είμαι πολύ χάλια… σνιφ & αψού!

3 Responses to “Bubble Express χωρίς φωνή αλλά με jazz μουσική”


  1. Μαρτίου 17, 2009 στο 22:59

    Περαστικά να είναι. Να κεράσω τσαγάκι;

  2. 2 fegia
    Μαρτίου 19, 2009 στο 09:21

    Μαράκι καλημέρα και περαστικά!
    Σε καταλαβαίνω απόλυτα….
    Από την Τσικνοπέμπτη έιμαι με μια ιωση που ακόμα με ταλαιπωρεί
    Πρόσεχε τα αντιβιοτικά και τις παρενέργειές τους από τις οποίες υποφέρω τώρα, ιδίως αν είσαι ασυνήθιστη σε χρήση (όπως εγώ, που λόγω ομοιοπαθητικής ήμουν παρθένος στη χρήση τους).

    Περαστικά και σιδερένια και γρήγορα κοντά μας.
    Φιλάκια

  3. Μαρτίου 19, 2009 στο 11:50

    @lena_zip, ρωτάς;;;; Καλοδεχούμενο το τσαγάκι! 😀 Καλημέρα!

    @Fegia, περαστικάαααα!!!! Ευτυχώς δεν πήρα αντιβίωση, τη γλίτωσα πάλι, αλλά έπινα πολλά ζεστά/depon/σπρέι για τη μύτη κλπ. Σήμερα είμαι πολύ καλύτερα ευτυχώς, νομίζω πως πάει κι αυτό 🙂 Φιλιά!!!!!


Σχολιάστε

