20
Μαρ.
09

εσείς τι θα κάνετε το σαββατοκύριακο;

Προσωπικά θα είμαι ξαπλωτή στον καναπέ του σπιτιού μου αλλά σε μία από τις 3 προτάσεις που έχω να σας κάνω θα προσπαθήσω να πάω:

1. What street party #5 – Εαρινή Ισημερία

2. Ειρήσθω εν παρόδω live @ Nosotros

3. Παγκόσμια ημέρα ποίησης στο Μουσείο Μπενάκη (και όχι μόνο)

Κατά τ’ άλλα τελειώνει μία άκρως κουραστική εβδομάδα, αλλά όλα καλά. Είμαι πολύ ευχαριστημένη κι αυτό έχει μεγαλύτερη σημασία και από την ίωση που πέρασα και από την κούραση που νιώθω και απ’ όλα. Χαλάλι. Φιλιά σε όλους και καλό σ/κ!

7 Responses to “εσείς τι θα κάνετε το σαββατοκύριακο;”


  1. Μαρτίου 21, 2009 στο 00:43

    μακάρι να μην ρίξει καμία ξαφνική βροχή…γιατί θέλω τόσο πολύ να πάω στο πάρτι…

  2. Μαρτίου 21, 2009 στο 23:22

    Αραγμα-κομμωτήριο-ξαναάραγμα!!! Να πιαστώ. Κι αγκαλιά με τον κουτούλη αυτη τη φορά. Σειρά μου!!!
    Δευτέρα καλημέρα !

  3. Μαρτίου 23, 2009 στο 11:53

    Λόγω καταιγίδων και αέρηδων, το πρόγραμμα περιελάμβανε οικιακές δραστηριότητες και παραγγελίες εδεσμάτων δια τηλεφώνου, φρέσκα tanquerays παρασκευασμένα με αγνά υλικά, ταινίες και επεισόδια σειρών! Καναπές και κρεβάτι! Μεγαλεία!
    Καλή εβδομάδα! 🙂

  4. 4 Δημοσθενης
    Μαρτίου 24, 2009 στο 10:41

    Μα ποιό ράδιο μπουμπλες;;;;;;;;;

    Έχω χάσει επισόδια; Θέλω κι εγώ!

  5. Μαρτίου 24, 2009 στο 17:27

    Το πήγες …καναπεδάτο μέχρι 25 Μαρτίου!!!! 🙂
    Καλό μεσημέρι!!!

  6. Μαρτίου 26, 2009 στο 10:25

    @Tougo, τελικά δεν τη γλιτώσαμε τη βροχή… πήγες στο πάρτυ;

    @Ζουζούνα μου, κι εγώ την Κυριακή έκανα μια ωραιότατη καναπεδιάδα και πολύ το χάρηκα! Φιλιά

    @Κωνσταντίνε, κάπως έτσι ήταν και η Κυριακή μου 😆 Φιλιά!

    @Δημοσθένη, σου έσω στείλει λεπτομερές email για το θέμα 🙂 Φιλιά!

    @Marconi, την Τρίτη ήμουν κανονικά στο γραφείο και με ξεζούμισαν μάλιστα 😛 Ευτυχώς που την Τετάρτη είχα «άδεια» 😆 Φιλιά!

  7. Μαρτίου 26, 2009 στο 11:24

    ενοείτε ότι πήγα, θα το προτιμούσα όμως κινητό, καλό ήταν αλλά μετά την μια βαρέθηκα αφόρητα


Σχολιάστε

