13
Οκτ.
09

Για κάτι τέτοιες μέρες

2222584765_7a7c85687c

Είναι κάποιες μέρες που μπορεί το σύμπαν γύρω σου να είναι έτοιμο να γκρεμιστεί, αλλά εσύ καταφέρνεις να βρεις μια ήσυχη γωνίτσα να κουρνιάσεις και να νοιώσεις ήρεμος κι ευτυχισμένος.

Για τέτοιες μέρες δεν ζούμε;

Καλημέρα σε όλους!

5 Responses to “Για κάτι τέτοιες μέρες”


  1. Οκτώβριος 13, 2009 στο 11:12

    xaxaxa εγώ έχω την ανέδια να μη χριαζομαι κάν να κουρνιάξω.. ιδικά όταν πέφτουν όλα γύρω εγώ στέκω όρθιο και χαριτολογώ.. και κινδυνεύω περισσότερο από τις αντιδράσεις των γύρω μου.. που δε διαθέτουν χιούμορ.. :):)
    καλημερούδια μαράκι :):)

  2. Οκτώβριος 13, 2009 στο 11:46

    Και γιατί να κουρνιάσεις..Είναι πιο ωραίο να το δείχνεις ότι είσαι καλά, όταν όλα πάνε σκ@τ@!εξάλλου, μπορεί να είναι και μεταδοτικό!
    Γλυκό φιλί!

  3. Οκτώβριος 13, 2009 στο 12:50

    «….καταφέρνεις να βρεις μια ήσυχη γωνίτσα να κουρνιάσεις…»
    αφηρημένα γράφεις. «μια αγκαλίτσα να κουρνιάσεις» θαρρώ ειναι το σωστό ! μούτς

  4. Οκτώβριος 15, 2009 στο 11:34

    @Koulpa, εσύ έχεις βρει την καλύτερη λύση μου φαίνεται! 😆 Φιλιά!

    @Next_day, συμφωνώ απολύτως! Αυτό που εννοούσα όμως ήταν ότι μέσα στο χαμό, κάτι, κάπου, υπάρχει για να σε «αγκαλιάσει» και να νοιώσεις καλά 🙂 Καλημέρααααα

    @Ζουζούνα, καλέ ναι λέμε!!!! 😀 Φιλιάααααα

  5. Οκτώβριος 15, 2009 στο 12:24

    θα συμφωνήσω με τον koulpa!
    τη καλησπέρα μου!


Σχολιάστε

