26
Οκτ.
09

invvvvvisible!!!

Λοιπόν, ορισμένες φορές ανακαλύπτω καινούργιες ικανότητες που μπορώ να έχω. Σήμερα, π.χ., είμαι invisible! Χεχε, εγώ και οι ζζζζούπερ δυνάμεις μου!

photo by Abrilon under CC license (click)

photo by Abrilon under CC license (click)

8 Responses to “invvvvvisible!!!”


  1. Οκτώβριος 26, 2009 στο 12:01

    γεια σας κυρία μου, υποθέτω θα τα πούμε και την Πέμπτη εν αναμονή του Γκοντού…

  2. Οκτώβριος 26, 2009 στο 12:14

    Βεβαίως, κύριέ μου, αν και πιστεύω πως θα τα πούμε και διαδικτυακώς την Τετάρτη… 😆

  3. Οκτώβριος 26, 2009 στο 13:31

    κάτι μου λέει πως όχι, ένεκα εορτής και αργίας…

  4. Οκτώβριος 26, 2009 στο 13:35

    καλά, θα παρελάσουμε τότε όλοι μαζί την Πέμπτη το βράδυ 🙂

  5. Οκτώβριος 26, 2009 στο 14:28

    χαχαχα εγώ με χαρά σε συνάντησα αρκετά γύρω σήμερα.. :):)
    καλησπερούδια κι από εδώ :):)

  6. Οκτώβριος 26, 2009 στο 22:54

    Και μεις πώς θα σας βλέπουμε τότε;

  7. Οκτώβριος 27, 2009 στο 10:20

    Kitso, αυτή την ζζζούπερ ικανότητα, την έχασα σήμερα πρωί πρωί. Visible again! 😆 Καλημέρααααα


Σχολιάστε

