04
Μαρ.
10

Τα σχέδιά μου για τα χρόνια της ύφεσης…

Θα κάνω τη βεράντα μου μποστάνι. Θα φυτέψω τα λαχανικά μου να έχω τουλάχιστον κάτι να τρώω, κι ας τα χέζουν κάθε μέρα τα περιστέρια που μαζεύονται στο κάγκελο γιατί τα ταΐζει η γειτόνισσα και γλυκαίνονται. Θα διαλέξω τα πιο αστραφτερά μου cd να τα κρεμάσω από την τέντα και θα δέσω σακούλες από το σούπερ μάρκετ να μου θυμίζουν ότι κάποτε ψώνιζα και από εκεί. Ετσι τα περιστέρια θα πηγαίνουν στο μπαλκόνι της γειτόνισσας να της το χέζουν που δεν θα έχει και μποστάνι γιατί είναι μεγάλη γυναίκα και θα αφήσουν τις ντοματούλες μου ήσυχες.

Το κάπνισμα λέω να μην το κόψω γιατί έτσι όπως πάμε μόνο αυτή η απόλαυση θα μου έχει μείνει και δε λέει. Θα μάθω να φτιάχνω μόνη μου λικεράκια όπως οι βυσινόγκες που έφτιαχνε παλιά η γιαγιά και τις έβαζε στην ταράτσα να ψηθούν από τον ήλιο. Αν τα πράγματα πάνε καλά, μπορεί να ανοίξω και ον λάιν επιχείρηση να πουλάω μικρά μπουκαλάκια ποτού με την ετικέττα να γράφει «αγνό παρθένο προϊόν made in athens» και τη διανομή θα την κάνω με το ποδήλατο. Τουλάχιστον να βγάζω τον καπνό μου. Για τα χαρτάκια δεν με νοιάζει, θα τυλίγω τσιγάρα με εφημερίδες που θα παίρνω από τους γείτονες όταν θα τις έχουν διαβάσει. Όσο για φιλτράκια, ποιος τα χρειάζεται; Βαρύ το τσιγάρο να στανιάρουμε κιόλας.

Θα πουλήσω το αυτοκίνητο και θα πάω το ποδήλατο για επισκευή. Καινούργια ζαντολάστιχα, καινούργια φρένα, καινούργιο παγουρίνο για να μην διψάω στις μακρυνές διαδρομές και καινούργιο κουδούνι-κλάξον που θα ακούγεται σε απόσταση χιλιομέτρων. Έτσι θα γλιτώσω και τα λεφτά του γυμναστηρίου που έτσι κι αλλιώς δεν πηγαίνω και κορμάρα θα κάνω και τα λεφτά της βενζίνης θα γλιτώσω και θα τα επενδύω στην πράσινη ανάπτυξη της βεράντας μου.

Θα κόψω και το κινητό τηλέφωνο. Έτσι κι αλλιώς δεν θα έχω λεφτά να βγαίνω έξω, όλη μέρα στο ίντερνετ θα είμαι. Θα κάνω τα τηλεφωνήματά μου από εκεί, θα έχω και την καμερούλα μου να με βλέπει η γιαγιά να χαίρεται και να μην της λείπω.

Θα βάλω στο blog μου κουμπί «donate mikro analogo» και θα αρχίσω να σπαμάρω όλες τις επιχειρήσεις που με κατακλέβουν όλα αυτά τα χρόνια. Από φιλότιμο και μόνο, ίσως και με κάποιες απειλές, θα μου δίνουν το κατιτίς τους κάθε μήνα, να αγοράζω καινούργιους σπόρους για το μποστάνι μου.

Θα σταματήσω να βλέπω τηλεόραση για να κάνω οικονομία στο ρεύμα. Έτσι κι αλλιώς άχρηστη είναι. Θα βλέπω dvd στο λαπτοπ με δόσεις μέχρι να τελειώνει η μπαταρία του και να το ξαναφορτίζω για οικονομία. Μια ταινία 2 ωρών θα τη βλέπω μια ολόκληρη μέρα να περνάει και η ώρα μου, να έχει και σασπένς το πράγμα.

Θα γίνω αντικοινωνική. Θα πίνω καφέ μόνο με τις ονλάιν παρέες μου και όποιος έρχεται σπίτι να με δει θα πρέπει να φέρνει τον καφέ του και το γλυκό του και το ταπεράκι του γιατί δεν θα έχω περισσευούμενα να τον κεράσω κάτι. Ούτε καν ένα φοντανάκι. Μόνο το λικεράκι που θα φτιάχνω μόνη μου σερβιρισμένο σε μεγάλο ποτήρι κρασιού για να κάνουμε κεφάλι και να ξεχνάμε τα χάλια μας.

Θα μάθω να ράβω και να μεταποιώ τα ρούχα μου. Επίσης, θα μάθω και την τέχνη του τσαγκάρη να μπαλώνω τα τρύπια μου παπούτσια που κάποτε καμάρωνα γι’ αυτά. Τις κόκκινες γόβες δε, μάλλον θα πρέπει να τις πουλήσω στο ebay γιατί δε λέει να μαζεύεις τη ντομάτα φορώντας κόκκινες ψηλοτάκουνες γόβες. Θα παίρνω τα κομμένα λάστιχα από το συνεργείο πιο πάτω από το σπίτι και σκοινί που θα πλέκω μόνη μου από τα μαλλιά που θα μου πέφτουν από την αβιταμίνωση και θα φτιάχνω σαγιονάρες. Ίσως το κάνω κι αυτό επιχείρηση.

Και όταν με το καλό επανακάμψει η οικονομία μας και βρω λεφτά να ταξιδέψω, θα τους ρίξω μια μεγάλη μούτζα, θα πάρω το πρώτο αεροπλάνο χωρίς εισιτήριο επιστροφής και δεν θα ξαναγυρίσω ούτε για να τους φτύσω. Και επειδή είμαι καλή στη δουλειά μου και θα έχω γίνει και πολυμήχανος Οδυσσέας από τα χρόνια της στέρησης και θα βγάζω λεφτά εκεί που θα είμαι, θα με παρακαλάνε να επιστρέψω για να ενδυναμώσω το εργατικό δυναμικό της χώρας και τότε θα τους ρίξω ακόμα μεγαλύτερη μούτζα. Μετά θα μπορώ να πεθάνω ήσυχη και ευχαριστημένη, γιατί μέχρι να γίνουν όλα αυτά εγώ θα έχω φτάσει ένα βήμα πριν τον τάφο στα 90 μου…

22 Responses to “Τα σχέδιά μου για τα χρόνια της ύφεσης…”


  1. 1 estarian
    Μαρτίου 4, 2010 στο 12:01

    Εγώ έχω ήδη μελιτζάνες και διάφορα…
    Θα βάλω και πατατούλες, θα βάλω και καμια κότα, και θα περνάω ζωή και κότα.
    Α, σφίξου λίγο και πάρε φωτοβολταϊκά. Τσάμπα ρεύμα.. 😀
    Θα μπορεις να βλέπεις και περισσότερα dvd 😀

  2. Μαρτίου 4, 2010 στο 12:07

    @Estarian, θα κάνουμε και ανταλλαγή προϊόντων. Λίγη μπύρα εσύ, λίγο λικεράκι εγώ, μια χαρά, ε;;; 😆

  3. Μαρτίου 4, 2010 στο 12:10

    Χμμμ…
    Αργείς
    εμείς ετοιμάζουμε ήδη βαλίτσες
    😛

    😉

  4. Μαρτίου 4, 2010 στο 12:13

    @νατασσάκι, πρέπει να βγάλω λεφτά πρώτα πουλάκι μου, δεν θα έχω για τα εισιτήρια 😆

  5. Μαρτίου 4, 2010 στο 12:15

    Γιατί να κόψεις το κάπνισμα;
    Θα πάρουμε λίγο σπόρο από το μυρωδάτο από τα Ζωνιανά και θα τον φυτέψεις στην βεράντα-μποστάνι.
    :p

  6. Μαρτίου 4, 2010 στο 12:16

    @Allu Fun Marx, να σου πω, είναι ο πιο σύντομος δρόμος για τη φυλακή. Θα με πάνε μέσα, θα τρώω θα πίνω τζάμπα, θα με πληρώνουν κιόλας. Πςςςςς… χλίδα! 😛 😛 😛

  7. Μαρτίου 4, 2010 στο 12:20

    Ποια φυλακή βρε?
    Κέρνα εσύ από το καλό τους γείτονες, και θα κρατάνε τσίλιες αυτοί.
    Κι όταν λείπεις θα σου ποτίζουν και την φυτεία, εχμ τα φυτά θέλω να πω

  8. Μαρτίου 4, 2010 στο 12:23

    @Allu Fun Marx, 😆 λες ε; LOL ps. τώρα που το θυμήθηκα, κάτι πρέπει να κάνω και με το νερό… το ρεύμα θα το περιορίσω πολύ, το νερό μένει. Κάτι θα σκεφτώ…

  9. Μαρτίου 4, 2010 στο 12:26

    Θα μαζεύουμε της βροχής παιδί μου
    (άσε που -εδώ πάνω στο βουνό- έχει κάτι πηγές, μούρλια -μπετονάκι, με το ποδήλατο, και θα φχαριστιέσαι και διαδρομή 😉 )

  10. Μαρτίου 4, 2010 στο 12:40

    Αν κόψεις και το κάπνισμα θα μιλάμε για πλήρη αλλαγή ζωής :-). Πάντως πολλά από όσα ανέφερες (έστω και ειρωνικά) είναι απόλυτα εφικτά και, το κυριότερο, αποτελεσματικά.

  11. 11 Ζουζουνα, μία και αστή !!!
    Μαρτίου 4, 2010 στο 12:51

    Μήπως, λέω εγώ τώρα να πάνε οι βλάχοι στα χωριά τους, πρώτα να ξεβρωμίσουμε και μετά μια χαρά θα είμαστε? ε?
    ναι!
    Γιατί εγώ η καλομαθημένη τσιμεντομεγαλοκοπέλα, δεν είμαι αγρότισα και ξέρω ν’ αγοράζω λαχανικά απο τον μανάβη……νταξ?
    κι επειδή ότι έμαθα έμαθα απο τέχνες, μαγειρικές και ζαχαροπλαστικές, χρήσιμα μου φάνηκαν πάντα.
    Το μπανάλ επάγγελμα του τσαγκάρη ας το κάνει άλλος, που το θεωρεί μπανάλ και χάθηκε ως επάγγελμα μετά των άλλων!
    Και ποδήλατο δεν θα κάνω, παρά μόνο στο πάρκο! Οδηγούν τόσοι ηλίθιοι, που κατέβηκαν απο το γαϊδαρο, που φοβάμαι! Ετσι θα κυκλοφορώ με τη τζιπιά! την οποία δεν αρνήθηκα ποτέ να πληρώσω!

    αει μπράβο!!!!
    καλημέρα είπα? δεν είπα
    καλημέρα σας τι κάνετε, καλά ευχαριστώ !
    μούτς

  12. 12 ThirdEye
    Μαρτίου 4, 2010 στο 14:13

    Γιατί δεν ρίχνω μια μεγάλη μούτζα; Πόσες φορές το έχω σκεφτεί; Πόσες φορές το σκέφτομαι; Αμέτρητες. Υπομονή και πάμε. Δαγκώνω δόντια και πάμε. Αυτό το «πάμε» το θυμάμαι να το ακουώ και σε κάποιο προεκολογικό σποτάκι που ήθελε να δώσει προεκλογική ελπίδα. Προεκλογική γιατί πραγματική όχι απλά αδυνατεί να δώσει αλλά και να κατανοεί. Τόσο απλά.

  13. Μαρτίου 4, 2010 στο 14:25

    Έτσι, έτσι να μας δίνεις ιδέες! Άσε που τρώγοντας όλα αυτά τα ζαρζαβατικά με τα βαρέα μέταλα λόγω νέφους θα κάνουμε οικονομία και στο κρέας! 😛

  14. Μαρτίου 4, 2010 στο 15:33

    Κορίτσι δεν είναι εύκολο το φευγιό. Κι αν είναι δεν είναι εύκολη η παραμονή μακριά. Βάλτα κάτω κι αποφάσισε πού σε πάει η παλάτζα.

  15. Μαρτίου 4, 2010 στο 22:18

    @Νατασσάκι, ναι βρε συ, θα κάνουμε και γυμναστική 😆

    @en boz baja, το κόψω δεν το κόψω, ήδη η ζωή μου αλλάζει 🙂 Το ξέρω ότι αυτά είναι απολύτως εφικτά να τα κάνει κανείς, και σίγουρα υπάρχουν και άλλα πολλά που θα βοηθήσουν. Το θέμα όμως είναι, πόσο είμαστε έτοιμοι να αλλάξουμε εντελώς τη ζωή μας για κάτι που ουσιαστικά δεν προκαλέσαμε εμείς οι ίδιοι… Είναι αυτό που λένε «και κερατάς και δαρμένος» 😛

    @Ζουζούνα, τι λες παιδί μου, εδώ λέμε εμείς οι βλάχοι να φύγουμε από τα χωριά και να έρθουμε στην πρωτεύουσα 😉 Μουτς!

    @ThirdEye, χμ… η εκδίκηση είναι ένα πιάτο που τρώγεται κρύο καλή μου. Τη μούτζα, δλδ, τη ρίχνεις τότε που πρέπει 😉

    @Renata, 😆 θα σώσουμε και την πανίδα αυτού του τόπου δλδ, χαχαχαχα!!!!

    @Sofiagk, αν το ξέρω λέει… Μεγάλες αποφάσεις αυτές. Απλά ορισμένες φορές μοιάζει μονόδρομος…

  16. Μαρτίου 5, 2010 στο 07:18

    axaxxaxaxa πολύ ζωντανές εικόνες.. κι εγώ αναχωρητής.. δεν έχω μπαλκόνι αλλά όλο κι ένα κοματάκι γης θα βρω.. αχ.. πριν 20 χρόνια.. όλο και κάπου στη γη θα ήταν καλήτερα.. να τους δόσεις μια μούντζα και να πας.. τώρα πιά παντού χάλια είναι.. :):)
    καλημερούδιαααα :):)

  17. Μαρτίου 5, 2010 στο 10:39

    Aμα είναι εσύ η αστή, που βλαχοποιήθηκες για λίγο, να επιστρέψεις, να βάλω την μπάντα του Δήμου Αθηναίων να γυαλίζει τα πνευρστά και να ετοιμάσουμε και το κόκκινο ταπί!

    ελα εσύ, και θα μποστανεύουμε στις βεράντες.
    μουτς γιου

    υ.γ. κούλπα, κι εσύ μακριά θα πας να αγροτεύσεις!!! και μετά να παίρνεις σβάρνα τις λαϊκες ! Μμμμμμ!

  18. Μαρτίου 5, 2010 στο 11:53

    Από τον Ιούνιο ήδη έχω αγοράσει μια ηλεκτρική κιθάρα και προσπαθώ να γίνω καλός όπως παλιά.
    Διπλό το όφελος.
    Το πρώτο, ηρεμώ.
    Το δεύτερο, που ξέρεις, μπορεί να χρειαστεί!!!

  19. Μαρτίου 6, 2010 στο 00:18

    δεν μας έγραψες τι τραγούδια θ’ ακούς…
    πλάκα κάνω, με τα όσα σχολιάσε ο AFM θα ακούς ότι θέλεις!
    συμφωνώ με koulpa, εμείς έχουμε θάλασσα – τουλάχιστον μέχρι να βγουν τα πετρέλαια

    πολλά πολλά φιλια!

  20. Μαρτίου 7, 2010 στο 11:48

    ;-D
    Να αφήνεις μερικά περιστέρια μόνο και μόνο για το λίπασμα που θα σου δίνουν! Ξέρεις τι νόστιμη γίνεται μετά η ντομάτα; Κατά τ’ άλλα κι εγώ έχω αρχίσει να καλώ κόσμο σπίτι να πιούμε gin αγορασμένο σε τιμές χονδρικής το οποίο έχει προπληρώσει ο καθένας και αντί για πατατάκια έχουμε φρυγανιές και κρομμύδια!!

  21. Μαρτίου 8, 2010 στο 13:11

    @Koulpa, 😆 θα έρθει η στιγμή που θα τη δώσω τη μούτζα 🙂 φιλιά, καλημέρα!

    @Ζουζούνα, κάντε πρόβες, έρχομαι! 😆 μουτς!

    @Kanali, χαχαχαχα, μάθε τέχνη κι άστηνε κι άμα πεινάσεις πιάστηνε! 😆 καλημέρααααα

    @Geokalp, βρε έχω ετοιμάσει ολόκληρη playlist λέμε! 😆 φιλιάααααα!!!!

    @Κωνσταντίνε, λες ε; Δεν μου ακούγεται καθόλου κακό! χαχαχαχα 😆 καλημέρααα!!!

  22. 22 Maria
    Μαρτίου 2, 2012 στο 15:19

    @estarian Αυτό με τα φωτοβολταικα μπορεί να το λές ως αστείο αλλά ειναι μια απο τις λίγες λύσεις για να γλυτώσουμε κάποια λεφτα απο το πορτοφόλι μας


Σχολιάστε

