12
Νοέ.
10

Είμαι καλά

Τι κάνω; Καλά είμαι. Πηγαίνω από project σε project, η κυρία Έμπνευση έχει επιστρέψει όπως επίσης και ένα μεγάλο ποσοστό αισιοδοξίας, έτσι, σε πείσμα των καιρών. Διάφορες ιδέες πηγαινοέρχονται μέσα στο κεφάλι μου που ψάχνουν μία τόση δα ευκαιρία ν’ αποκτήσουν σάρκα και οστά. Η αρχή ήδη έγινε.

 

Με λένε Μαρία και είμαι καλά 😉

7 Responses to “Είμαι καλά”


  1. Νοέμβριος 12, 2010 στο 11:31

    γειά σου Μαρία…πάντα τέτοια 🙂 δώσε και κάτι από εδώ όμως

  2. Νοέμβριος 12, 2010 στο 14:43

    @tougo, πάρε πάρε, εδώ η καλή αισιοδοξία 😉

    @Ζουζούνα, με κοροϊδεύεις και δεν είναι σωστό, να το ξέρεις! 😆

  3. Νοέμβριος 12, 2010 στο 16:29

    ευχαριστώ, ευχαριστώ!!! 😀 Φιλί

  4. Νοέμβριος 13, 2010 στο 19:58

    μπράβο μαράκι μου :):)
    δε ξέρεις πόσο χαίρομαι.. καλή συνέχεια στα καλάαααα :):)
    καληνυχτούδιααα :):)

  5. Νοέμβριος 19, 2010 στο 10:45

    @Koulpa, ευχαριστώ!!!! 😀 Φιλιά πολλά!


Σχολιάστε

