24
Δεκ.
10

Καλά Χριστούγεννα

photo by planetails

Σήμερα, που λες, θα ετοιμαστώ και θα βγω έξω. Θα βαφτώ, θα χτενιστώ, θα ντυθώ καλά, θα φορέσω τα ψηλοτάκουνα μαύρα γοβάκια μου. Θα έχω μαζί την οικογένειά μου και στον ίδιο χώρο – τι τύχη – θα βρίσκονται κι άλλοι άνθρωποι που αγαπώ και με κάνουν να χαμογελώ. Θα πιούμε, θα ανταλλάξουμε ευχές, θα γελάσουμε. Θα υπάρχουν κι άλλοι κάπου εκεί έξω που θα βρίσκονται αλλού αλλά ταυτόχρονα και μέσα στο μυαλό μου. Το βράδυ, ό,τι ώρα γυρίσω, θα φορτώσω το mp3 μου με άπειρα χριστουγεννιάτικα τραγούδια, αυτά που αρέσουν σε μένα, θα βάλω στην πρίζα τα χριστουγεννιάτικα λαμπάκια ν’ αναβοσβήνουν, θα πατήσω το play, θα κάνω ένα τελευταίο τσιγάρο στα σκοτεινά και θα αφήσω το μυαλό μου να πάει όπου θέλει αυτό. Στον ύπνο μου θα δω όνειρα χριστουγεννιάτικα, με λαμπιόνια φωτεινά και μουσικές πολύχρωμες να χοροπηδούν μπροστά μου. Θα έχω μαζί μου τους ανθρώπους που αγάπησα, αγαπώ και μου λείπουν και θα είμαι χαρούμενη.  Μπορεί να χορέψουμε και κάποιο βαλς, απ’ αυτά του Χατσατουριάν που λιγώνουν την ψυχή μου ή κάποια του Κίλαρ που με κάνουν να ερωτεύομαι. Αν κάποιος μου ζητήσει και τανγκό, δε θα πω όχι.

Και αύριο το πρωί, θα ξυπνήσω με τ’ ακουστικά μπερδεμένα στα σεντόνια, βουτηγμένη στα όνειρα και κάποια στιγμή θα σκεφτώ πως, ναι, είναι Χριστούγεννα και έχω καλούς λόγους για να είμαι ευτυχισμένη.

Καλά Χριστούγεννα και μη ντραπείτε να ψιθυρίσετε σε κάποιον «σ΄αγαπώ».

4 Responses to “Καλά Χριστούγεννα”


  1. 1 Marco
    Δεκέμβριος 25, 2010 στο 09:19

    Χρόνια πολλά, γεμάτα υγεία και διασκέδαση…

    Να περνάς καλά!

  2. Δεκέμβριος 25, 2010 στο 12:19

    Καλά Χριστούγεννα, με υγεία, αγάπη και όμορφες αναμνήσεις 🙂

  3. Δεκέμβριος 26, 2010 στο 11:47

    ωωωω τιγλυκό ποστάκι μαράκι μου :):)
    χρόνια πολλά και καλά :):)

  4. Δεκέμβριος 28, 2010 στο 09:35

    @Koulpa, ευχαριστώ! Χρόνια πολλά και καλά! :-*


Σχολιάστε

