28
Δεκ.
10

παράπονα αξίας 200.000 ευρώ (+ update)

Μια περίεργη υπόθεση δημοσιοποιήθηκε αυτές τις μέρες μέσα από το blog του Βασίλη Σωτηρόπουλου (aka e-lawyer) όταν εταιρία κινήθηκε νομικά εναντίον καταναλωτή – blogger. Εν αναμονή εξελίξεων…

Αντιγράφω από το blog του:

«Toν Ιανουάριο του 2011 εκδικάζεται στο Πρωτοδικείο Πειραιά η πρώτη αγωγή που ασκήθηκε εναντίον δυσαρεστημένου καταναλωτή, ο οποίος τόλμησε να δημοσιοποιήσει τα παράπονά του για το service ηλεκτρονικού υπολογιστή.
Ενώ ο καταναλωτής είχε δικαίωμα να στραφεί δικαστικά εναντίον της εταιρίας, προτίμησε την εξωδικαστική επίλυση της διαφοράς. Προσέφυγε στον “Συνήγορο του Καταναλωτή”, ζητώντας την διαμεσολαβητική παρέμβαση της Ανεξάρτητης Αρχής για την συμβιβαστική επίλυση του προβλήματος και δημοσιοποίησε την ταλαιπωρία που υπέστη στο ιστολόγιό του.
Η κίνηση αυτή όμως δεν εκτιμήθηκε θετικά από την εταιρία, η οποία αντί να συμβάλει στην προσπάθεια εξωδικαστικής επίλυσης, στράφηκε εναντίον του με αγωγή για προσβολή φήμης, επικεντρώνοντας στη διαδικτυακή διαμαρτυρία του καταναλωτή. Η αγωγή βασίζεται στις διατάξεις περί Τύπου και οι αξιώσεις ανέρχονται στο ποσό των 199.900 ευρώ (έντοκα).
Αξίζει να σημειωθεί ότι το Πρωτοδικείο Πειραιά ήταν το πρώτο Ελληνικό δικαστήριο που αναγνώρισε τεκμηριωμένα ότι οι διατάξεις περί Τύπου δεν εφαρμόζονται στα ιστολόγια, σε υπόθεση στην οποία υπερασπιστήκαμε blogger εναγόμενο από Νομάρχη (απόφαση 4980/2009)»


Για το ίδιο θέμα έχουν γραφτεί:

Ένα κείμενο αξίας 200.000 €

Δικαστική διαμάχη ανάμεσα σε blogger-καταναλωτή και Apple Reseller!

 

update: Η απάντηση της εταιρίας

Advertisements

3 Responses to “παράπονα αξίας 200.000 ευρώ (+ update)”


  1. Δεκέμβριος 28, 2010 στο 14:31

    παπα τη δικη του καφκα μου θυμίζουν κάτι τέτοια..
    αν είχαμε ανεξάρτητη δικαιωσύνη.. δε θα ήμασταν εδώ που φτάσαμε.. όλο και κάποιος (αν όχι όλοι) θα ήταν φυλακή.. αν και ως προτεκτοράτο.. μπορεί ήδη να μιλάγαμε αλβανικά βουλγαρικά ή τουρκικα.. ανάλογα με ποιούς θα μας έβαζαν να μαλώσουμε οι προστάτες μας.. :):)
    που το πήγα πάλι.. :):)
    το κακό είναι ότι δε θα έπερνα το συγκεκριμένο πρωιόν λόγω τιμής.. οπότε έτσι κι αλλιώς το μεγαλήτερο μέρος της αγοράς δεν έχει μοχλό πίεσης.. :):)
    κάπως πρέπει να αντιδράσουμε πάντως.. δε θα σταματήσουμε και να λέμε τη γνωμη μας.. :):)
    καλησέρααααα :):)

  2. Δεκέμβριος 28, 2010 στο 14:38

    Η περίπτωση φαίνεται ιδιαίτερα «εύκολη» γι αυτό κι επικίνδυνη. Αν η δικαιοσύνη δεν κάνει το προφανές… Θα δημιουργήσει πολύ άσχημο ιστορικό. Πάντως, ο Σωτηρόπουλος είναι πολύ καλά πληροφορημένος, κι ίσως ο καλύτερος (δεν τον έχω δει σε δικαστήριο) στην Ελλάδα, πάνω σε θέματα που αφορούν το διαδίκτυο.

    Από την στιγμή που δεν εμπλέκεται πολιτικό πρόσωπο, είμαι κάπως πιο αισιόδοξος ως προς το πόρισμα. Πάντως, η Apple κάτι πρέπει να κάνει για την περίπτωση μας. Δεν είμαστε ΤΟΣΟ λίγοι όσο θέλουν συχνά μας λένε, στην Ελλάδα.

  3. Δεκέμβριος 29, 2010 στο 16:15

    @koulpa, υπάρχουν πολλές και διαφορετικές απόψεις για τη συγκεκριμένη υπόθεση. Αυτό που προσωπικά μπορώ να πω για την ώρα είναι πως γενικά στην Ελλάδα το θέμα «σέρβις» πόσο μάλλον το θέμα «αντικατάσταση ελαττωματικού προϊόντος» είναι μια πικρή ιστορία. Περιμένω τις εξελίξεις. Θα δούμε. Φιλιά! 🙂

    @Παναγιώτη, συμφωνούμε απόλυτα! Όσο για τον Σωτηρόπουλο, είναι εξαιρετικός στη δουλειά του. Καλές γιορτές 🙂


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s


Αρέσει σε %d bloggers: