05
Ιαν.
11

Δημοσιευθήκαμε σου λέω :-)

Λίγες μέρες πριν τη 2η επέτειο της δολοφονίας του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου, έλαβα ένα email από τη Μελίνα Χαριτάτου που με ενημέρωνε πως το βιβλίο που ετοίμαζε, είχε επιτέλους εκδοθεί. Και το πιο ευχάριστο απ’ όλα; Συμπεριλάμβανε δική μου δουλειά. Η πρώτη μου έντυπη δημοσίευση!

Στις 6 Δεκεμβρίου λοιπόν, πριν πάω στο radiobubble για την εκπομπή-αφιέρωμα στα Δεκεμβριανά του ’08, πέρασα από τον εκδοτικό οίκο «ΚΨΜ» να παραλάβω το αντίτυπο που μου αναλογούσε. Και το άνοιξα. Και είδα την αφίσα μου μέσα τυπωμένη. Και συγκινήθηκα. Χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια, με μία απλή πρόταση, πήρα το ΟΚ από τον υπεύθυνο να διαθέσω 3 αντίτυπα του βιβλίου από την εκπομπή μετά από κλήρωση. Η κλήρωση έγινε, τα βιβλία μοιράστηκαν και η συμμετοχή ήταν μεγάλη, ίσως και λόγω της ημέρας.

Οι περισσότεροι θα θυμάστε πως τον Δεκέμβρη του 2008, και μετά από πρόταση του Νάσου (NassosKappa), πολλοί γραφίστες κυρίως είχαμε αντιφράσει με τον δικό μας τρόπο: σχεδιάζοντας. Αυτές οι αφίσες είχαν κάνει το γύρο του web, είχαν φιλοξενηθεί σε πολλά sites τόσο ελληνικά όσο και ξένα, και οι αντιδράσεις του κόσμου ήταν θετικές. Κάποιες από αυτές τις αφίσες είχαν τυπωθεί και στον τύπο και κάποιες άλλες (όπως η δική μου) είχαν πάει και σε κάποια φεστιβάλ & εκθέσεις. Να θυμήσω πως όλες οι αφίσες είχαν κυκλοφορήσει με άδειες creative commons – free to use.

Η Μελίνα Χαριτάτου λοιπόν επικοινώνησε μαζί μας και μας ζήτησε αν μπορεί να συμπεριλάβει τις αφίσες σε κάποια έκδοση που ετοίμαζε, ένα λεύκωμα για τις ημέρες εκείνες με κείμενα, φωτογραφίες και άλλο υλικό. Οι περισσότεροι συμφωνήσαμε, κάναμε αυτά που έπρεπε να κάνουμε και περιμέναμε. Ένα χρόνο και κάτι μετά, αυτό το βιβλίο έγινε πραγματικότητα και έχει γίνει πραγματικά πολύ καλή δουλειά (κι ας έχει γραφτεί το επώνυμό μου λάθος :P)

Αυτά, έτσι, για την ιστορία. Γιατί πώς να γίνει, η πρώτη φορά που συμπεριλαμβάνεται δουλειά σου σε έκδοση, είναι κι αυτή που σου μένει περισσότερο 🙂

11 Responses to “Δημοσιευθήκαμε σου λέω :-)”


  1. Ιανουαρίου 6, 2011 στο 23:49

    Εκδιδόμενη?
    Και χαίρεστε?
    Ντροπή σας κυρία μου!
    Ωραία αφίσα. Μπράβο.
    (Να γκρινιάξω και λίγο; Ο τίτλος της έκδοσης δεν μ’ αρέσει. Μου ακούγεται πολύ εξυπνακίστικος)

  2. Ιανουαρίου 8, 2011 στο 12:10

    @mamma, ευχαριστώ πολύ! 😀

  3. Ιανουαρίου 8, 2011 στο 20:32

    συγχαρητήρια μπέιμπι μου! so proud! 🙂

  4. Ιανουαρίου 9, 2011 στο 11:43

    @A.F.Marx, είδατε με τι πράγματα χαίρομαι; 😆 Ευχαριστώ, ευχαριστώ 🙂 (για τον τίτλο και την επιμέλεια της έκδοσης δεν ρωτήθηκα ούτε εγώ ούτε κάποιος συνάδελφος. Εδώ έγραψαν το όνομά μου λάθος, στον τίτλο θα κολλήσω; 😛 )

    @Chichipiru, ευχαριστώ πολύ μπουμπού μου! Το ξέρω! ❤

    @Kitsosmitsos, ευχαριστώ καλό μου 😆

  5. Ιανουαρίου 11, 2011 στο 02:10

    Μαρία μου, μπράβο! Μακάρι να εκδίδεσαι και για πιο ευχάριστες αφορμές…Φοβάμαι πως αυτές θα αρχίσουν να λιγοστεύουν…

  6. Ιανουαρίου 13, 2011 στο 11:03

    @Κωνσταντίνε, σ’ ευχαριστώ πολύ! Μακάρι γι’ αυτό που λες, μακάρι…


Σχολιάστε

